Vakantie Seneca Lake

19 augustus 2018 - Seneca Lake, Verenigde Staten

19 augustus t/m 21 augustus

Op zaterdag zijn we vertokken naar de Finger Lakes in New York. De finger Lakes zijn 5 meren, in de vorm van vingers, Elk meer heeft zijn eigen naam. Het meer waar wij aan verbleven heet ' Seneca Lake'. Vandaag hebben we onze spullen uitgepakt en alle spullen gebracht naar de plek waar Sean zondag start met zijn Triathlon.

Zondag ochtend is een vroege ochtend. Om 06.00uur brengt Stephanie, Sean naar de start voor zijn race. Mijn taak is natuurlijk om op de kinderen te passen, ze liggen nog heerlijk te slapen dus kan ik lekker televisie kijken ! Stephanie is nog geen half uur later alweer terug. Samen praten we de dag door onder het genot van een bak koffie. Als de kinderen wakker zijn is het tijd voor ontbijt en de rest van het gewoonlijke ochtend ritueel. Wanneer we allemaal klaar zijn, gaan we op pad om Sean aan te moedigen. Het zwemgedeelte van de triathlon zit erop en wachten we nu dus op het moment dat hij voorbij komt racen op zijn fiets. Nadat hij voorbij is, gaan we lunchen, om hem daarna aan te moedigen met het hardlopen. Als de race voorbij is keren we allemaal terug naar ons huisje aan het meer. Met de BBQ aan gaan we een rustige nacht tegemoed.

Vandaag is het maandag. Stephanie, Sean, Owen en Isla gaan na het ontbijt een stuk fietsen. Ik blijf heerlijk alleen achter. Na wat zwemmen, zonnen en lezen komt de rest weer thuis. 's Avonds hebben we een kampvuur gemaakt en marshmallows geroosterd. Vandaag wordt een vroege avond, morgenochtend vroeg is het weer tijd om terug naar huis te gaan.

Dit weekend was ook het weekend dat ik 1 maand in Amerika ben. Wat gaat de tijd snel !

Seneca lake seneca lake seneca lake seneca lake seneca lake

1. Petra:
    2 september 2018
    Wauw wat mooi daar
  2. Barbera:
    2 september 2018
    Wat een leerzame 1 maand heb je gehad. Super trots op je.