maand 10, deel 1

6 mei 2019 - Pleasantville, Verenigde Staten

21 april

Vandaag stapte ik om 08:36uur op de trein naar New York City om paps, mams, Cait en Leann op te halen.

Na de fam te hebben opgehaald zijn papa en ik samen onze huur auto op wezen halen. 's Avonds ben ik met hun meegegaan naar de Airbnb die ze huren voor de komende 2 weken.

sisters and me

Op maandag zijn we naar een natuurgebied geweest. Hier hebben we heerlijk gewandeld en genoten van het uitzicht.

ikzussen en pazussen en maview

back view

Dinsdag ochtend vroeg zijn we naar Niagara Falls gereden. Hier hebben we zowel de Amerikaanse als de Canadese kant bezocht.

me at niagara

canadese vlag

Woensdag hebben we genoten van een echte Amerikaanse milkshake en liepen we Bruce Willis tegen het lijf.

Donderdag en vrijdagmiddag heb ik gewerkt. Vrijdag zijn we naar Sleepy Hollow geweest. Hier hebben we de begraafplaats en de Nederlandse kerk bezocht. Vrijdagavond zijn Cait en ik samen naar de film geweest en heeft Caithlin bij mij gelogeerd.

Zaterdag heb ik ze meegenomen naar de stad. We zijn naar Times Square, Central Park, Bryant Park en The Empire State Building geweest.

bryant park

Zondag hebben we bij mij thuis de BBQ aangestoken en hebben we met mijn Host Family hamburgers gegeten.

fam

Maandag heb ik gewerkt en ben ik 's avonds weer opgehaald door de familie en ben ik tot aan vrijdag bij hun gebleven.

Dinsdag heb ik samen met mama een moeder- dochter tattoo gezet.

getting tattooed

tattoo

Woensdag zijn we naar Woodloch in Pennsylvania geweest.

woodloch

golfcart

Donderdag hebben we het rustig aangedaan. We zijn naar een aantal winkeltjes geweest en hebben 's avonds lekker in een restaurant gegeten.

last meal

Vrijdag hebben we de huur auto terug gebracht en zijn we met de trein de stad weer ingegaan. Hier hebben we afscheid genomen en zijn pa, ma, cait en leann de taxi ingestapt naar het vliegveld.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Pascal:
    6 mei 2019
    Het was super leuk en gezellig
  2. John:
    6 mei 2019
    Leuk dat je familie op bezoek was
  3. Annette copier:
    7 mei 2019
    Wat zal het een geweldig weerzien geweest zijn! tijdens de dodenherdenking liep ik met je ome Pleun, en heb ben er samen hierover gebabbeld.
  4. Patries:
    7 mei 2019