Maand 11

15 juni 2019 - Pleasantville, Verenigde Staten

15 mei 2019

Het weekend van 25 mei ga ik samen met Mary een lang weekend naar Washington DC. Hier gaan we alle memorials bezoeken en feesten voor Memorial day.

Onze tweede dag gaan we met een taxi naar 'Lincoln Memorial', 'Washington Memorial' en 'Jefferson Memorial'

memorial day 2memorial day 6

memorial day 3

De derde en laatste dag is Memorial Day en gaan we naar de speciale Memorial Day Parade en natuurlijk het Witte Huis.

memorial day 4

het witte huis

Ook bezoeken we een aantal musea's en 's avonds hebben we lekker gerelaxed in the hottub.

memorial day 5

Zaterdag 1 juni 2019

Na 4 maanden hard te hebben getraind doen Mary, Jade en ik mee aan de 5K color run !

color run  - Copy

De race hebben we uitgelopen en zijn we beloond met een echte Unicorn medaille

color run medal  - Copy

Na de run was er een feestje waarbij er nog meer colors over ons heen werden gedumpt.

color run party  - Copy

7 Juni 2019

Dit weekend gaan Mary en ik voor een lang weekend naar Niagara Falls, Ontario Canada. Omdat hier de drinkleeftijd 19 is, doen we gezellig elke avond een drank(je)

drinka at niagara falls  - Copy

De volgende ochtend moeten we vroeg op omdat we de boot moeten halen. We gaan namelijk mee met ' The Maid of the Mist' deze boot brengt je super dicht bij de watervallen.

boat to the falls

maid of the mist

Na de boottocht gaan we naar 'The cave of the wind' dit is een wandelpad onder de watervallen. We waren verzopen aan het einde.

watching the falls - Copy

niagara falls 1

In de namiddag zijn we nog naar 'Goat Island' geweest. Hier sta je bovenaan de watervallen en kijk je zo naar beneden.

on top of the falls usa

niagara falls canada

Als afsluiting van deze maand ben ik begonnen aan het uitzoeken van mijn spullen. Ik ga nu immers mijn laatste maand in. Wat een hoop spullen heb ik het afgelopen jaar bij elkaar gesprokkeld ! en natuurlijk moet alles mee naar huis. Deze dozen gaan de komende weken op de post naar Nederland.