Naam:
Foto’s:
167

Over mij

Hi !

In dit blog neem ik jullie mee naar...... AMERIKA!!

Mijn naam is Cheyenne. Ik heb de opleiding Maatschappelijke Zorg afgerond, maar zag het niet zitten om aan het werk te gaan. Ik besloot in November 2017 om me in te schrijven bij een Au Pair agency.

Ik woon nog bij mijn ouders, samen met mijn 2 jongere zusjes, vogels en hond.

In mijn 20 jaar op deze aarde heb ik al aardig wat van de wereld gezien, maar wat is leuker dan verhuizen naar New York !?

Uiteraard ben ik ook te vinden op sociale media zoals Instagram (@_call_me_chey_), Facebook (Cheyenne Brus) en Snapchat (cheyennetjeh)

Veel lees plezier !!

Over mijn reis

Bezochte landen

Ik heb 25 landen (10%) bezocht:

Aruba, België, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Canada, Colombia, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Italië, Kroatië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden.