Times Square

29 juli 2018 - New York City, Verenigde Staten

Zondag 29 juli 2018

Vandaag ga ik in m'n eentje erop uit. Ik ga met de trein naar New York City en dan lopen naar Times Square. De treinreis duurt ongeveer 1 uur en 17 minuten.

In NYC kom ik aan op Grand Central. Dit station is zo groot dat ik verdwaal onderweg naar de uitgang. Eenmaal buiten is het zwart van de mensen. Ik zoek ik mijn navigatie het adres van Times Square, slechts 17 minuten lopen.

Als ik op mijn navigatie kijk, geeft hij aan dat ik mijn bestemming heb bereikt. Als ik van mijn telefoon opkijk, sta ik midden in Times Square. Het is zo enorm druk, maar zoveel beter dan op tv of internet. Snel pak ik mijn telefoon er weer bij om wat foto's te maken en om opa, oma, papa en mama te video bellen, want zij moeten dit ook zien !

Na het bellen ben ik maar wat gaan rond lopen. Er liepern stripfiguren, actie figuren, Trump immitatoren, straat artiesten en noem maar op. Het was zo indrukwekkend dat ik niet weet hoe ik het moet of kan beschrijven.

Ik raadt je aan om er gewoon zelf is een keer een kijkje te nemen !