Maand 4

28 maart 2019 - Pleasantville, Verenigde Staten

15 November 2018

Vandaag ben ik 5 maanden in Amerika.

Afgelopen maand is de eerste sneeuw gevallen !

snow

Thanksgiving stond ook te gebeuren, mijn allereerste THANKSGIVING!!!! super exciting.

Thanksgiving heb ik gevierd met mijn beste vriendin Mary en haar Host family.  Overdag zijn Mary en ik naar 'Macy's Thanksgiving Parade' geweest in New York City. Wat was het koud, maar enorm gezellig. 's Avonds heb ik heerlijk kalkoen gegeten bij Mary's host family. Na het heerlijke diner zijn Mary en ik naar de bioscoop geweest, dit schijnt ook een traditie te zijn onder de jeugd.

macys thanksgiving paradecinema with Mary

Na Thanksgiving komt Sinterklaas, tenminste, in Nederland. Deel van Au Pair zijn, is het delen van culturele dingen. Dus ik heb de kinders verteld over Sinterklaas. Super enthousiast hebben we echte Nederlandse kruidnoten gebakken. Wat Owen niet was ontgaan is dat wij in Nederland onze schoen zetten en wakker worden met een cadeautje erin. Nou daar staan ze dan, 2 paar schoenen, voor de openhaard.

pepernoten 1pepernoten 2pwpernoten 3

Gelukkig had mijn lieve familie thuis mij een pakket opgestuurd met allerlei lekkernijen en schoen cadeautjes. Vol trots en blijdschap kwamen de kinderen uit bed de volgende ochtend. het cadeau papier vloog ons om de oren.

schoen zetten