Maand 2 - 15'aug/15'sep

15 september 2018 - Pleasantville, Verenigde Staten

15 augustus 2018 - 15 September 2018

Wat is deze maand weer voorbij gevlogen !

Door alle drukte en bezigheden heb ikte weining tijd gehad om elke keer iets te posten op dit blog. Daarom neem ik jullie nu mee in een vogelvlucht door afgelopen maand.

3 September: Vandaag ben ik met Kass naar Sleepy Hollow geweest. Wat is dit een mooi, indrukwekkend stadje ! De legend van De ruiter zonder hoofd is dan ook overall terug te vinden. De begraafplaats van Sleepy Hollow is tijdens Halloween, 1 van de plekken waar je zeker moet zijn. Hier worden spooktochten en moordspellen gespeeld.

sleepy hollowsleepy hollow churchsleepy hollow cemetery

4 September: Vandaag ben ik de hele dag met Isla op pad geweest. De filters op Snapchat vindt ze wel wat !
with isla

5 September: Vandaag is Isla weer naar school. Ouders zijn aan het werk en dus ben ik vandaag met Owen op pad. We zijn naar verschillende speeltuinen, parken en vijvers geweest. Owen is tenslotte een echte avonturier.

owen

6 September: Vandaag is Owen zijn eerste schooldag. Na een mooie zomevakantie is het weer hoog tijd dat er wat geleerd wordt. Vandaag heeft Ilsa ook haar therapie. Tijdens deze therapie wordt er gewerkt aan haar spieren. Deze moeten soepel blijven en sterk worden, zodat isla misschien ooit, op een dag, zelf kan lopen.

first day of schoolisla walkimg

7 September: Vandaag heb ik de haren van Kassandra geknipt. De kapsalons hier zijn zo prijzig dat ze mij volledig vertrouwde met haar haar.

kass beforekass after

11 September: KOKEN!!! Samen met Owen heb ik voor het avondeten Hutspot klaar gemaakt. Wat hebben ze ervan genoten !! ( ik ook trouwens )

hutspot

1. John:
    15 september 2018
    Leuk verslag, én met Halloween kun je vieren in Sleepy Holliday:-)
  2. Annie:
    15 september 2018
    oma is blij dat je het zo naar je zin heb .En erg leuk met de kinderen . Ze zullen ook wel blij zijn met jou .nu weer heel veel liefs van je oma dadelijk weer soep eten bij oma cobie erg gezellig altijd .morgen weer naar opa breekt de dag weer wat nu grote kleindochter tot de volgende keer
    oma