Doei en Hallo

20 juli 2018 - New York, New York, Verenigde Staten

Vrijdag 20 juli 2018

Vanochtend werd ik met 3 andere opgehaald met de taxi om 5.30uur. Binnen 30 minuten waren we op het vliegveld waar we onze bagage hebben afgegeven en zijn ingecheckt.

Voordat we het vliegtuig ingaan nemen we nog voor de laatste keer afscheid van elkaar. Eenmaal in het vliegtuig gaat de tijd snel. Binnen 1,5uur landt ik in Charlotte, North Carolina. Hier stap ik over op het vliegtuig naar Westchester, New York.

Na 2 uur in de lucht ben ik geland. Ik loop naar de bagage band en daar staat Stephanie al op me te wachten. Na een knuffel, wachten we op mijn bagage. Als ik alles heb lopen we naar de auto en rijden we naar mijn huis voor komend jaar.

Thuis aangekomen hebben we wat zitten kletsen totdat de andere thuis kwamen. Isla kwam als eerste thuis, zij werd thuis gebracht door de schoolbus. Niet veel later kwamen Sean en Owen ook aan.

We zijn met z'n 5e naar het zwembad geweest en hebben daarna pizza gegeten.

Hierna heb ik mijn koffers uitgepakt en alles een plek gegeven.

Week 1 is bijna voorbij, laat de andere 51 maar komen!

last goodbye at airportpool with Isla

1. Annie:
    25 juli 2018
    oma wens je een hele mooie tijd en veel nieuwe dingen om mee te maken en te beleven in New york dat is iets om nooit meer te vergeten het is een hele belevenis Ik.wens je een hele fijne tijd de oma s vinden het minder maar we gunnen je het natuurlijk de oma s wennen er wel aan cheyenne heel veel liefs van oma en opa
  2. Claudia Platje:
    25 juli 2018
    Ach schatje volgens mij heb je het naar je zin. En je moet nog helemaal inkomen. En dat gaat wel goed komen. Zoals ik al vaker tegen je zegt je bent een topper😘😘