Boston, Massachusetts

13 oktober 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

12,13 en 14 oktober 2018

Op 12 oktober vertrek ik samen met Kassandra naar Boston. We hebben alles van tevoren gepland en geregeld. Vanuit NYC vertrekken we met een bus naar Boston, vanaf hier moeten we met een taxi naar Quincy. Hier hebben we een kamer geboekt.

suitcasesme and kass

Zaterdagochtend staan we vroeg op. Vandaag staat er aardig wat op de planning. Na te hebben ontbeten in een klein restaurantje, gaan we op pad. De trein is verder lopen dan dat we hadden verwacht en dus boeken we een Uber. Aangekomen op de plaats van bestemming, slaat het weer om. Het begint hard te regenen en te waaien en de temperatuur zakt naar 4 graden. Daar liepen we dan in onze zomerkleding, onderweg naar Harvard. Na Harvard hebben we helaas onze  plannen moeten cancellen. Terug op onze kamer besluiten we pizza te bestellen en film te kijken.

breakfastharvard churchHarvardme at harvardkass and mepizza movie night

Zondag is het weer gelukkig veel beter. Voordat we naar de bus moeten, gaan we eerst nog naar een park, vlakbij de bus pick up.

me at pondme at the doorme in front of doorme walking away